6 Kasım 2012

Bir kadın,az tanıdığı bir komşusu hakkında dedikodu yapıyordu...

Fotoğraf: Bir kadın,az tanıdığı bir komşusu hakkında dedikodu yapıyordu..Gece rüyasında kendisini işaret eden koca bir el gördü ve korku içinde uyandı.Ertesi gün ilk iş kiliseye gitti ve olanları Pedere anlattı."Peder, dedikodu yapmak suç mudur? Rüyamda gördüğüm el Tanrı nın eli miydi? Yanlıış bir şey mi yaptım ben?"Peder cevap verdi:"Evet!...Evet seni düşüncesiz,bencil kadın! Komşun hakkında dedikodu yaptın. Onun insanların kafasındaki görünüşüyle oynadın ve bundan utanmadın!"kadın üzgün olduğunu söyledi ve af diledi."O kadar çabuk değil.." dedi Peder."Evine gidip elinde bir yastık ve bir bıçakla çatıya çıkmanı istiyorum. Yastığı çatıda bıçakla kes, sonrada bana gel." Kadın ertesi gün denileni yaptı ve kiliseye döndü."Dediğimi yaptın mı?" diye sordu Peder."Evet Peder.""Peki n'oldu?""Tüyler Peder..""Tüyler?""Evet.""Tamam.. Şimdi senden geri dönmeni ve tüm tüyleri toplamanı istiyorum.""Ama bu imkansız Peder! Hepsi uçtular! Rüzgar onları uçurup götürdü!?..""..ve işte Bu!" dedi Peder."BU DEDİKODUDUR!.."Bir kadın,az tanıdığı bir komşusu hakkında dedikodu yapıyordu.. Gece rüyasında kendisini işaret eden koca bir el gördü ve korku içinde uyandı. Ertesi gün ilk iş kiliseye gitti ve olanları Pedere anlattı.


"Peder, dedikodu yapmak suç mudur? Rüyamda gördüğüm el Tanrı nın eli miydi? Yanlıış bir şey mi yaptım ben?" Peder cevap verdi: "Evet! ...Evet seni düşüncesiz,bencil kadın! Komşun hakkında dedikodu yaptın. Onun insanların kafasındaki görünüşüyle oynadın ve bundan utanmadın!" ...



kadın üzgün olduğunu söyledi ve af diledi. "O kadar çabuk değil.." dedi Peder. "Evine gidip elinde bir yastık ve bir bıçakla çatıya çıkmanı istiyorum. Yastığı çatıda bıçakla kes, sonrada bana gel."


Kadın ertesi gün denileni yaptı ve kiliseye döndü. "Dediğimi yaptın mı?" diye sordu Peder. "Evet Peder." "Peki n'oldu?" "Tüyler Peder.." "Tüyler?" "Evet." "Tamam.. Şimdi senden geri dönmeni ve tüm tüyleri toplamanı istiyorum." "Ama bu imkansız Peder! Hepsi uçtular! Rüzgar onları uçurup götürdü!?.." "..ve işte Bu!" dedi Peder. "BU DEDİKODUDUR!.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder