14 Kasım 2012

Hayatımızdaki Değişimlerin Nazikçe Olmasını Dilemek İçin Aşağıdaki Olumlamayı Kullanabilirsiniz...

13 kasım salı gününün enerjisi ve olumlaması Bugün ay akrep burcunda ilerlemeye devam edecek. Ay akrepte iken kendi içimize bakmak, olayların  gerçek yüzlerini görmek, derin kökleri olan sorunlarımızı şifalandırmak için uygun etkiler verir.  Yeni ay öncesi son günde o...
lduğumuz için bugün ay akrep burcunda iken yapılabilecek korkularımızdan  arınma çalışmaları için çok uygun bir gün olacaktır. Eğer bu konuda çalışma yapmak istiyorsanız  çalışmak istediğiniz korkunuzu belirledikten sonra özellikle akşam saatlerinde; " Falanca korkumla tamamen vedalaşmaya niyet ediyorum. Korkumu serbest bırakıyorum ve  yerine saf  sevgiyi koyuyorum" şeklinde bir niyetle çalışabilirsiniz. Sabah erken saatlerde ay ile plütonun olumlu açısı kendimizi daha güçlü hissetmemize yardım  edecektir. Gün içinde ayın başka etkili bir açısı olmayacak.


14 kasıma girdiğimiz ilk dakikalarda 00:09 da çok önemli bir güneş tutulması olacak. Aslında bu 14  kasımın konusu ama ben bugünden bu konuda bilgi vermek istiyorum. Güneş tutulmaları astrolojik olarak başlangıçları, ay tutulmaları ise sonlanmaları simgeler. Ancak  bu başlangıç yada sonlar beklediğimizden hızlı ve sarsıcı olabilir. Tutulma öncesi 2-3 gün ve  sonraki 2-3 gün hayatınıza dikkat edin, yaşadığınız olaylar ve karşınıza çıkan yenilikler yaşam  yolunuzla ilgilidir. Yine tutulmalardan sonra hayatımızda önemli değişimlerin olabileceğini de  eklemek istiyorum. Bu günlerde hayatınızdaki küçük olaylara ve değişimlere dikkat edin. Bunlar  gelecekte yaşayacağınız büyük olayların işaretini verebilir. Eğer sizi zorlayacak şeyler yaşarsanız  sadece akışa uyarak hareket etmek ve yaşadığınız herşeyin hayrınıza olduğunu düşünmek en doğru  davranış olacaktır. Şimdi gelelim bugünkü güneş tutulmasına...


14 kasımdaki güneş tutulması akrep burcunda olacak. Akrep  burcu dönüşümü ve değişimi simgeler. Hepimizin hayatında bir şeyler başka bir şeylere dönüşecek.  Eğer bu dönüşüm hoşunuza gitmezse en azında gerekli olduğunu bilmeniz iyi gelebilir. Akrep burcundaki güneş tutulması için size iki şey önereceğim. Birincisi tamamen olumlu düşüncelere  odaklanarak, pozitif enerjiler üretmeniz ve ikincisi ise hayatınızda yaşayacağınız değişim ve  dönüşümlerin "NAZİKÇE" olmasına niyet etmeniz. Bu salı günü tüm gün boyunca düşüncelerinizi olumlu  bir noktada tutmaya çalışın, özellikle olumlamanızla bol bol çalışmanızı öneririm. Tam güneş  tutulması saatinde ise yani 00:09 da aşağıdaki niyeti tamamen odaklanarak 7 kere okumanızı da  özellikle öneriyorum. " Gelişmem, büyümem, zenginleşmem ve en iyi ben olmam için yaşayacağım tüm değişimlerin nazikçe  gerçekleşmesine niyet ediyorum. Hayat beni harika bir yere götürüyor ve ben bu yolculuğun tadını  çıkartmayı seçiyorum"


Ayrıca enerjilerle çalışanlara bugün korunma çalışmaları yapmalarını öneririm. Auranızı  güçledirmenin faydalaları olacaktır. Bugün üzerinizde kaplan gözü taşı taşıyabilirsiniz ancak temizlemeyi unutmayın. Ayrıca aşağıda  vereceğim olumlamayı gün içinde bol bol içinizden tekrar etmenizi öneririm. Günün enerjisine uygun bir olumlama hazırladım ve faydalı olmasını seçiyorum. " Olumlu düşünüyorum ve güzel enerjilerle kendimi çevreliyorum" Yukarıdaki yorumlar ve olumlama Berna Özcan Demir tarafından yazılmış olup paylaşımlarınızı kaynak  göstererek yapınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder