28 Kasım 2012

Millet, bu facebook'un yeni kullanım koşulları ile ilgili :)) Valla Billa benim degil, ama cok sevdim



Millet, bu facebook'un yeni kullanım koşulları ile ilgili :)) Valla Billa benim degil, ama cok sevdim. Bir arkadasimin arkadasinin statusunun statusu imis o almis ben de ondan copyalayip pasta yaptim. (Mutlak deger fonksiyonun turevi gibi oldu ama olsun ) Hani su kus dili haric FB tum dillerde bir bildiri onumuze cikmaya basladi iste ona cevap olarak yazilmis. Bunu yazan...
arkadasa da tesekkurler. Sonu cok guzel baglanmis.. Bol sans.. Facebook'un yeni kullanım koşullarına cevaben, Canım kardeşim Mark Zukerberg, Tarafımdan feyzbuka konan her türlü bilgi, görsel, karikatür, resim, fotoğraf ve videonun telif hakkına filan zaten sahip değilim. Çoğu yotube dan şurdan burdan araklanmış şeyler, o fotolarin birazını da sağolsun eş, dost, hısım, akraba çekmiş beni taglemiş, Feyzbuk duvarına yapıştırdığım o karikatürleri filan çizecek kabiliyette olsam bu kadar fezybokta ne işim var dimi yani.


O yüzden telif melif vermeden paylaştığım bilgilerin (Bern Konvansiyonu uyarınca) bana ait olduğunu beyan etmem de mümkün değil. Bunların ticari kullanımı için bi zahmet orjinal kaynağına kadar gidip izin almanız gerekiyorsa sizin bileceğiniz iş, ben karışmam. Sen kafana göre takıl. ...İşbu profil içeriği özel ve gizli bilgi niteliğinde filan değildir, olsaydı gizli bilgimi internete koymaz, hele de bedava bi servisten gizlilik filan beklemedim.


Zaten feyzbuk’a üye olurken tamam denilen şartların da iki satır yazı ile iptalini filan da düşünmüyorum. UCC 1 1-308-308 1-103 ve Roma Yönetmeliği nedir ne işe yarar hic fikrim yok. Facebook, sermayesi halka açık bir şirkettir. Zamanında o hisselerden çok al dediler ama ben dinlemedim, tren kaçtı napalım. yeni bi projen varsa haber ver bari onun hisselerini alalim. Ben şahsen saat başı bu metni duvarıma yapıştırıcam. Bu tür bir bildirimi en az bir kez yayınlamamanız ve bu tür bildirimleri yayınlayan yedi kişinin profil notunu beğenmemeniz halinde başınıza kötü şeyler gelebilir. Ottava'da bu bildirimi yayınlayan 40 yasındaki bekar kız ertesi gün nişanlandı, Toronto'dan Joe Smith’e de bilet almadığı halde piyangodan büyük ikramiye çıktı. Haftaya dugunleri var.

2 yorum:

  1. Birol Uzunmehmetoglu29 Kasım 2012 03:55

    Yaziyi begenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  2. ahaha supermis :)))
    Ucunda kismet var, sizin ve arkadasinizin arkasinin izniyle yazinizi kopya pasta yapiyor ve paylasiyorum...

    YanıtlaSil