12 Nisan 2013

Nasıl da erteliyorum herşeyi… Tüm inançlarımı, tüm hislerimi tümkararlarımı… Ne çok şey yapabilirim ya da hiçbir şey belki ama herşeyierteliyorum…



Nasıl da erteliyorum herşeyi… Tüm inançlarımı, tüm hislerimi tüm kararlarımı… Ne çok şey yapabilirim ya da hiçbir şey belki ama herşeyi erteliyorum…Hayatla
kavgayı, aşkı, başkaldırışı… Boşuna yaşıyorum ben…İnsanları ne çok önemsiyorum… Aptallıkları bile acılar bırakıyor bana… Ama değişmeye karar verdim… Hayatımın
karşısına dikildim,ondan alamadığım ne varsa savaşmaya karar verdim… Ertelemeyeceğim artık… İçimdeki coşkuyu, acıyı, aşkı neşeyi çıkaracağım,kendime
izin vereceğim… Erteleme! Bekleme! Ve en önemlisi üzülme artık olmayanlar için… Sahip oldukların yüzünden özür dileme kimseden, annenin hatırı için sil
gözyaşlarını… Hayata dürüst ol…Şartlar ne olursa olsun kendine dürüst ol… Bunu yap artık.’

gazete vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder