15 Eylül 2011

Erkin Koray- Hayat Katari

http://youtu.be/psd73VKRu5Y

Hayat katarının ta en arka vagonunda yolcuyum

Başımda bere elimde sarı madenden bir boru

Deli gibi gidiyorum katarın gittiği yere doğru

Çöh, çöh, çöh, çöh

Hayat katarının ardına bağlı vagonda yolcuyum

Başımda bere elimde boru gidiyorum

Katarın gittiği yere doğru

Çöh, çöh, çöh, çöh

Hayatta her merhale bir istasyon

Bir durak yeri

Durmak istiyor katar bu istasyonlarda

Dinlenmek istiyor

Fakat ben

Acelem ne bilmem

Sarılınca elimdeki boruya

Üflüyor, üflüyorum

Düüt

Ve duyar duymaz bu sesi önde lokomotif arkada vagonlar

Sarsıla sarsıla ileri atılıyorlar

Çöh,çöh,çöh,çöh

Nereye gider bu katar?

Diyorlar ki niceleri gittilerde bir daha geri dönmediler

Fakat neden niçin bilmem

Boruya üflüyorum gene ben

Düüt

Ve katar hızlanıyor yeniden

Çöh,çöh,çöh,çöh

Ateşçi aman yollara dikkat

Elindeki kömürleri idareli at

Lokomotif yorgun argın kemiriyor mesafeleri

Mesafeler tekerleklerin altında eriyor sanki

Çöh,çöh,çöh,çöh

Biliyorum ilerisi uçurum

Fakat sen yürü yavrum

Gerisi beter, gerisi malum

Gerisi beter, gerisi malum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder