4 Haziran 2012

Ve anladım ki; Önemli olan kırılan testinin bütün olup olmaması değil, Bütün edebilmek için gösterdiğin emek, ve yeniden kırılmaması için göstereceğin dikkat…

Aylar önce idi, yanımda çalışan bayan eleman bulaşıkları yıkarken, minik bir kaz...a sonucu en sevdiğim fincanımı düşürmüş ve kırılmasına sebep olmuş.. Tabi ben farkında bile değilim olayın..


Akşam üstü bir kahve rica ettim.. Önüme gelen fincana bakınca ürperdim.. Her zamanki fincanım değil di… Değişmiş! Ne olduğunu sorduğumda ise, Kırıldığını ve çöpe atıldığını öğrendim.. Çöpe atılmış..


Bir hayli sinirlenmeme rağmen, sadece “tüm parçalarını toplayıp getirir misin lütfen” dedim Sanırım 15 dakika kadar uğraştıktan sonra tamir etmiştim fincanımı.. Eleman yüzüme garip garip bakıyordu, “kırılan testi bütün olur mu Kemal bey” diye sordu bana.   Ondan, fincanı dikkatle yıkamasını ve kahvemi yeniden bu fincanda yapmasını rica ettim.. Evet, özenli ve dikkatli bir uğraştan sonra bütün olmuştu fincanım..


 Ve ondan sonra ona daha dikkatli davranmak zorunda olduğunu anladı elemanım.. Halen aynı fincandan içerim kahvemi… Ve anladım ki; Önemli olan kırılan testinin bütün olup olmaması değil, Bütün edebilmek için gösterdiğin emek, ve yeniden kırılmaması için göstereceğin dikkat…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder