29 Ağustos 2012

Korsan Şapkalı Tuna bana blogtan musallat olmaya başladı

Sevgili Arkadaşlar Korsan şarkalı Tuna bana blogtan musallat olmaya başladı...

Kullandığı takma isim neosarpedon'dur. Bu isimlere face te rastlarsanız hemen engelleyin ve şikayet edin. Kendisiyle hiçbir zaman ilişiğim olmamıştır ve asla da olmayacaktır. Kendisi gelip zaman zaman bana musallat olmaktan zevk alan, delikanlılığa yakışmayan hareketlerde ısrarla bulanan bir kişiliktir. bENDEN SÖYLEMESİ SAYFANIZDAN,KIZ ARKADAŞLARINIZDAN,KARILARINIZDAN BU ADAMI UZAK TUTUN.

kENDİSİ SON DERECE RAHATSIZ EDİCİ  BİR KİŞİLİKTİR...BU MESAJI LÜTFEN FACEBOOKTA VE BLOGLARDA OLABİLDİĞİNCE ÇOK İNSANA ULAŞTIRIN.

NOT. kENDİSİ FACE TE BENDE ENGELLİDİR .FAKAT WORDPRESSTE KİŞİ ENGELLEMEYİ BULAMIYORUMM.BİLEN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUN. bANA MESAJ ATMASINI ENGGELLEYEBİLİYORUM (NEYSE Kİ )FAKAT İLETİLERİME BEĞEN YAPMASINI ENGELLEYEMİYORUM.

BU BANA SÜREKLİ  MUSALLAT  OLAN VE BENİ RAHATSIZ EDEN VE DELİKANLILIKTAN NASİBİNİİ ALMAMIŞ KİŞİYİ MUTLAKA AMA MUTLAKA ENGELLEYİN

1 yorum:

  1. Korsan Şapkalı Tuna bana blogtan musallat olmaya başladı wp.me/p1qk1o-6xz

    YanıtlaSil