3 Ekim 2012

Çok akıllıca...

Fotoğraf: ‎-Üniversite'de bir genç bir hoca ile tartışmış.Hoca inadına bu genci kağıdıiyi olmasına rağmen bırakmış.Çocuk tam 2 sene bu dersten kalmıs.3. senesinde tüm ağırlığını bu derse vermiş.Zaten 2 senedir calıstığı içindersi iyi biliyormuş.Sınav başladığındaçocuk tüm soruların cevaplarını tek tek yazmış .Sonrada cevaplarını silerek hocaya kağıdı vermiş .Hoca " 2 senedir ben bırakıyordumbu senede sen yapamamışsın " diye gülmüş.Öğrenci sınavdan cıktıktan bir kaç gün sonrahocayı mahkemeye vermiş.Mahkemede " Ben soruları çözdüm ancak 0 aldım " demiş.Üniversite hocasıda rahat rahat "Kağıdı hala bende bana boş kağıt verdi " demiş.Çocukta " Ben kağıdı doldurdum o zaman hoca silmiş kağıdımı ,optik okuyucuya sokun kağıdımı orda çıkar her şey " demiş.Sonra kağıdı optik okuyucuya sokarak yazılar netleşmişÇıkan kağıt uzman öğretmenler tarafından incelenmiş.Cevaplar çok net bir biçimde gözüküyormuş.Ve çocuk çok yüksek bir not almış.Öğretmen ise açığa alınmış.Çocukta dersten geçmiş . .‎Üniversite'de bir genç bir hoca ile tartışmış. Hoca inadına bu genci kağıdı iyi olmasına rağmen bırakmış. Çocuk tam 2 sene bu dersten kalmıs. 3. senesinde tüm ağırlığını bu derse vermiş. ...
Zaten 2 senedir calıstığı için dersi iyi biliyormuş. Sınav başladığında çocuk tüm soruların cevaplarını tek tek yazmış . Sonrada cevaplarını silerek hocaya kağıdı vermiş . Hoca " 2 senedir ben bırakıyordum bu senede sen yapamamışsın " diye gülmüş. Öğrenci sınavdan cıktıktan bir kaç gün sonra hocayı mahkemeye vermiş. Mahkemede " Ben soruları çözdüm ancak 0 aldım " demiş. Üniversite hocasıda rahat rahat " Kağıdı hala bende bana boş kağıt verdi " demiş. Çocukta " Ben kağıdı doldurdum o zaman hoca silmiş kağıdımı , optik okuyucuya sokun kağıdımı orda çıkar her şey " demiş. Sonra kağıdı optik okuyucuya sokarak yazılar netleşmiş Çıkan kağıt uzman öğretmenler tarafından incelenmiş. Cevaplar çok net bir biçimde gözüküyormuş. Ve çocuk çok yüksek bir not almış. Öğretmen ise açığa alınmış. Çocukta dersten geçmiş . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder