29 Kasım 2012

sevimLiim…

▄başbeLasıyım…

▀▄▀▄sinir bozucuyum…

▀▄▀▄▀▄inatçıyım…

▀▄▀▄▀▄▀▄anti ciddiyim……

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄kopuğum… ...
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄fotojeniim…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄sevimLiim…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄asabiyim…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄gezmeyi çok severim…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄pek..deLi doluyum…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄serseriyim….

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄çabuksinrLenirim.

. ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀tribe geLemem…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀özentiLerdennefretederim

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendini beenmişLerden de.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀arkadaşLarımdan ayrılmam…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀annemi seviyorum(herşeim)…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendimi seviyorum(bitaneim)…

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀haa bi de ''O'' nu  (Yaradanı) seviyorum

▀▄▀▄▀▄▀▄▀hayatı seviyorum….........demiş yollamış bir meslektaşım bu sabah  bende sizilerle paylaştım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder