19 Ocak 2013

70. Altın Küre Ödülleri (Golden Globes) – Kırmızı halı kıyafetleri

70. Altın Küre Ödülleri (Golden Globes) – Kırmızı halı kıyafetler


Çoğu zaman Oscarlar’ın habercisi dediğimiz Altın Küre Ödülleri’nin bu sene 70.si düzenlendi. Ödül alan film ve isimlere baktığımızda, Oscar’larda daha farklı sonuçlar çıkacağını düşünmekteyim, ama burada öncelikli olarak Oscar tahminlerime değil, dün gecenin kırmızı halı geçidine yer vermek istiyorum :) Öncelikli olarak bana kırmızı halıda en sıkıcı gelen renk ve görüntüye bakalım. 4 genç isim arka arkaya aynı ruhsuz seçimi yapmışlar. Megan Fox, Dolce&Gabbana elbisesini kırmızı halının vazgeçilmez müvecher markası Lorraine Schwartz küpelerle tamamlamış, ama yüzündeki botokstan donmuş ifade oldukça itici. Amy Adams‘ın Marchesa‘sı ondan daha özenli ve güzel, ama bana göre yine sıkıcı.

ondagordum_golden_globes2013_megan_fox_amy_adams

Hayden Panettiere de balıkgillerden :)Roberto Cavalli elbisesini tamamladığı pembe clutch‘la en azından yaşını ve içindeki enerjiyi ortaya çıkarmış. Peki Amanda Seyfried‘a ne demeli? 35′ini aşmış, Oscar kazanmış bir aktrist edasıyla ağırbaşlı ve ruhsuz halleri bence kıyafetine de yansımış, ama bu Givenchy elbisenin hakkını yemek istemem. Başka birinde daha hoş durabilirdi.



Aynı tonlarda devam edersek, Tarantino’nun Altın Küre ve Oscar’a aday olduğu filmi Django Unchained‘de rol alan Kerry Washington gecenin beğendiğim isimlerinden. Elbisenin rengi tenine, çok uymuş. Saçları da oldukça modern bir hava katmış. Etek ucunun kısa kaldığını düşündüğüm Miu Miu elbisesiyle kullandığı pudra ayakkabı-çanta ise Prada‘dan.

Ödül törenlerinde Zuhair Murad‘dan şaşmayan Jennifer Lopez, yine seçimini aynı yönde yaptı. Ama olmadı :)Elbise ten rengiyle mi gitmemiş, olduğundan daha mı koyu gözükmüş bilemiyorum ama vücudunu ikinci bir ten gibi sarması gereken o işlemeler çok fena duruyor. O kalçaya, bu elbise olmadı Jennifer.

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Benim için hayal kırıklığı yaratan bir diğer isimse Anne Hathaway. Chanel 2009 İlkbahar Couture Koleksiyonu‘ndan (sanırım 2 parça) elbisesiyle çok sade geldi. Saçları da bu kadar kısayken, neden daha farklı bir küpeyle elbisesini tamamlamadı bilmiyorum. Sanırım Amanda Seyfried’la beraber filmin atmosferinden çıkamadılar :)  ama kısa saçının hakkını vermek lazım. Bu saçı bu kadar iyi taşıyan ender isimlerden…’pixie cut‘ kısa saç kesimi Natalie Portman ve Michelle Williams’a da çok yakışmıştı.

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Sienna Miller‘ın seçimi ise Erdem 2013 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu‘ndan. Kumaşı sevsem de, elbisenin uzun halini ve Sienna’nın geçiyordum uğradım saçlarını hiç sevmedim.

ondagordum_golden_globes2013_sienna_miller_erdem1

Emily Blunt yine beğendiklerimden. En azından Michael Kors elbisesini bedenine göre seçmiş ki, modelde durduğundan daha farklı durmuyor. Küpeleriyle yarattığı kontrastı da beğendim.

ondagordum_golden_globes2013_emily_blunt_michael_kors1

Halle Berry kırmızı halının bu sene iddialı isimlerinden. Oscar kazandığı sene giydiği Elie Saab elbiseden beri bu kadar iddialı bir model giymese de, bu sene giydiği Atelier Versace o günleri anımsatıyor. Elbisenin uçuş uçuş halini sevsem de, bedenindeki güneş motifini sevmedim, ama kırmızı halıya enerji getirdiği kesin! Verdiği poz itibariyle de bacağı kimi hatırlattı dersiniz? :)  Tabii ki Angelina Jolie’nin sağ bacağını :)

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Jessica Chastain için söyleyeceğim fazla bir şey yok. Calvin Klein elbisesi o kadar korkunç ki, arkadaki teyze bile duygularını bastıramamış.

ondagordum_golden_globes2013_jessica_chastain_calvin_klein1

Bir diğer beğenmediğim ise Taylor Swift. Donna Karan Atelier mürdüm elbisesi hiç yaşına uygun bir seçim değil. Elbisenin modeli ve kumaşı da ayrı bir kötü. Kumaşın kırış kırış olmuş hali de dikkatlarden kaçmıyor.

ondagordum_golden_globes2013_taylor_swift_donna_karan1

Biraz renklenelim ve kırmızı halının kırmızılarına geçelim. Burada görünüm itibariyle talihsiz bir pişti söz konusu :)Jennifer Lawrance‘ın Dior Couture 2012 Sonbahar Koleksiyonu‘ndan kırmızı elbise seçimi, Zooey Deschanel‘in Oscar de la Renta 2013 Prefall kırmızı elbisesiyle pişti olmaktan kaçamıyor! Umarım gece boyu çok yan yana gelmemişlerdir. Zooey’nin incileri ise olmamış, daha modern ve iri taşlı bir mücevherle çok daha elegan güzel olabilir.

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

ondagordum_golden_globes2013_zooey_deschanel1

Kırmızı sanırım kırmızı halıda uğursuz geliyor, geçen yılın Oscar piştisini hatırlayalım ondagordum_84thoscars_emma_stone2

Kırmızı halinin bir diğer ateş parçası Marion Cotillard‘ın seçimi de Dior Couture, ama sanırım bu gördüğüm en sade, en iddiasız hali. Oje ve ayakkabı seçimi de daha farklı olabilirdi. Genel itibariyle çok sevemedim, anlaşılan o da bu sefer fazla uğraşmamış.

159240322VD00245_NBC_s_70th

Turuncuyu bir ton açıyoruz ve Jessica Alba‘nın Oscar de la Renta‘sına bakıyoruz. Jessica Alba da bu sene kırmızı halıda balık olmuş, ama en azından kullandığı renk ile enerji veriyor. Çanta seçimini ise beğenmedim, modelin kullandığı çantayı tercih ederdim :)

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Şarap rengi Zac Posen‘ıyla Naomi Watts en beğendiklerimden. Sanırım Naomi’ninkinde kuyruk detayı şifon çalışılmış. Mantıklı bir seçim, hem gece boyu ağırlık yapmaz, hem de yürürken daha güzel poz verilir ;)  Fazla söyleyeceğim bir şey yok, rengi itibariyle de elbiseye bayıldım…güzel seçim!

MICHAEL KORS COLLECTION RESORT 2013 NEW YORK 6/4/2012

Adele şaşırtmayarak kırmızı halı seçimini yine siyah bir Burberry elbiseden yana kullandı. Mücevherleri ise Cartier. O korkunç tırnaklarına ise fazla söyleyecek bir şey yok.

ondagordum_golden_globes2013_adele_burberry1

Gecenin bir diğer siyahı da Kate Hudson‘dı. Hudson’ın elbisesi yaka detayı göze çarpan bir Alexander McQueen.

ondagordum_golden_globes2013_kate_hudson_alexander_mcqueen1

Alexander McQueen giyen bir diğer isimse Nicole Kidman‘dı. Elbisesinden çok her kırmızı halıda daha da donuklaşan ifadesi dikkatimi çekti. Nicole Kidman’ın suratında donup kalan Seda Sayan-vari ifadesini eskiyi hatırladıkça çok üzülüyorum. Nerede bir Moulin Rouge‘daki Nicole Kidman, nerede bu yapay gözler, yapay dudaklar. İyice eskiye gidersek de ilk kocası Tom Cruise ile beraber rol aldığı Far and Away halleri artık sadece fotoğraflarda kaldı.

159301732TM00495_70th_Annua

Nicole Kidman’ın Moulin Rouge ve Far and Away filmlerindeki halleri ondagordum_eski_nicole_kidman1

Siyahlara devam edersek, Debra Messing Donna Karan Resort Koleksiyonu‘ndan elbisesiyle birkaç kat stor perdeye sarılmış gibi. Ve geçen seneye göre artan kilosu dikkatlerden kaçmıyor. Kollardaki görüntüyü iyice ağırlaştıran bilezikler ise çingene-vari bir hava katıyor. 2012′de siyah tercih eden Messing’in seçimi geçen seneden çok da farklı değil. Tek detay bir sene önceki zümrüt mücevherleri.

ondagordum_golden_globes2013_debra_messing_donna_karan1

Debra Messing’in 2013 ve 2012 tercihleri 159301732TM00073_70th_Annua

Siyah elbiseli son ismimiz ise Eva Longoria. Kırmızı halıda genelde iddiali seçimler yapan Longoria, bu sene de kendine özel tasarlanan Emilio Pucci elbisesiyle kendini gösteriyor. Elbisenin göğüs dekoltesi gereksiz fazla ve ayakkabılarının modelini ve saten oluşunu hiç sevmedim.

ondagordum_golden_globes2013_eva_longoria_pucci1

Kaldı sona renkli 2 isim :)Nicole Richie‘nin mavi işlemeli elbisesi Naeem Khan tasarımı. Ben her zaman Altın Küre Ödül Töreni’ni daha light, daha eğlenceli bulduğum için renkli tasarımları beğeniyorum.

ondagordum_golden_globes2013_nicole_richie_naeem_khan1

Şüphesiz ki gecenin en eğlenceli ismi ise Lucy Liu. Gül desenli mavi Carolina Herrera elbisesiyle, saçıyla, duruşuyla tam bir şirinlik abidesi gibi duran Lucy Liu‘yu çok beğendim. Eminimki bu döşemelik kumaşı beğendiğim için bana gülen çok olacaktır ama bu cesaretli seçimiyle kırmızı halıya renk kattığını düşünüyorum.

ondagordum_golden_globes2013_lucy_liu_carolina_herrera1

Benim yazacağım isimler bu kadar! Şimdi sıra sizde…sizin favoriniz kim? :)
onda gördüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder