23 Ocak 2013

Allah’ım benden Sevgini ve sevgiyi esirgeme,Sağlıklı olup farkındaolmadığım her gün için sana hamd olsun,Bana verdiğin velinimetlerdenbaşım dönmesin ve bana paylaşmayı hatırlat






Allah’ım benden Sevgini ve sevgiyi esirgeme,

Güçsüz anlarımda kendimi güçlü göstermek zorunda bırakma,

Birine ihtiyaç duyduğumda bunu o kişiye söyleyecek cesareti ver bana,

Sağlıklı olup farkında olmadığım her gün için sana hamd olsun,

Bereketi yağmur ve toprak yerine başka şeylerde arayan gözlerimi aç,

Yalvarıyorum Sana.

Bana verdiğin velinimetlerden başım dönmesin ve bana paylaşmayı hatırlat,

Yeni bir yıl değil, her günün yeni bir gün olduğunun bilincini bana bahşet.

Karşımdaki insanı kendim gibi sevebilmem için, bana kendimi doğru sevmeyi öğret.

Işık’ını üzerimden ayırma ne olur, yürüdüğüm yolu aydınlat.

Bir Sen varsın gerisi boş bomboş.”

Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder