23 Nisan 2013

Ben ruhunu keşfetmiş olmanın huzuru içindeki şanslı insanlardan biriyim.



Ben ruhunu keşfetmiş olmanın huzuru içindeki şanslı insanlardan biriyim.

Sadece kendimi değil, yaşamın ruhunu ve anlamını da hissetmeye, onu özümseyip, yaşadığım zaman dilimi içindeki halini kendime mal etmeye çalışırım, yaşadığım her türlü olumlu olumsuz olayların tek sorumlusu olduğumu biliyorum eklemeliyim ki sorumluluğun sadece bize ait olduğunu kabullenmek cesaret istiyor ama ilerleyebilmek için tek yol bu. Bu alış veriş, insanı hem çok mücadeleci, hemde alçakgönüllü ve huzurlu bir şekilde olgunlaştırıyor.

Kendi kapasitemi, hayatı ne kadar anlayıp, neye ne kadar tahammül edebileceğimi, içimdeki en güzel, en üretken olanı, yaşamımın, varlığımın sebeplerini ve benim yaşama verebileceklerimi, hayatta ardımda bırakabileceklerimi, ruhumu, yüreğimin yardımı ile dinleyerek keşfediyorum. İç dünyamla öylesine güzel bir anlaşma ve sohbet içindeyim ki dengelerimin bozulması çok zordur...

Bu kendini beğenmişlik hali değil; ama kendinden memnunluk hali... ♥

Kaynak: Özde Aura

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder