14 Ekim 2010

bu horozun yolundan çekilmek lazım... bölüm 7


Bu fotoğraflar Kleopatra adasında çekildi niyetim orayı ayrıca anlatmak. Cennetten çıkma bir yer sanki. Şimdilik sadece horozları hakkında yazmak istiyorum. Horozları acaip besili ve güçlü...Birkaç taneler. Çok hızlı hareket ediyorlar. Vakitli vakitsiz ötüyorlar. Ve en korkuncu direk üstünüze geliyorlar. Ben de nasibimi alıyorum bu durumdan. Horoz direk üstüme doğru hareketleniyor. Kısa bir kovalamaca geçiyor horozla aramda. O bana doğru geldikçe ben yer değiştiriyorum. Fakat sonuç alamıyorum, peşimden gelmeye devam ediyor...

Çareyi iletişim kurmakta buluyorum.Bu adaya barışçı amaçlarla geldiğimi ve dost olduğumuzu söylüyorum. Buyrun sonuca bakalım...


Horoz...

Sağ sola koştururken...


Korku anlarımdan biri

Biz dostuz konuşmamın akabinde uysallaşıyor...

Ve barış adaya huzur getiriyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder