14 Ekim 2010

Derin birkaç nefes alarak sorunuzu sorarsınız , sonra bir süre derin nefes alır ve size akmasına izin verirsiniz.

Bu çok basit bir yöntemdir

Derin birkaç nefes alarak sorunuzu sorarsınız , sonra bir süre derin nefes alır ve size akmasına izin verirsiniz.

Cevap hemen o anda gelsin diye zorlamaya hiç gerek yoktur, bunu yapın ve günlük yaşamınıza devam edin

O size gün içinde gelecektir , belki yemek yaparken,duşta ,tuvalette heran heryerde gelebilir.

O bir biliş olarak gelecektir .

yada bir mesaj ,okuduğunuz birşeyden, tv yada başka bir şey izlerken, bir reklam panosundan...

siz net bir şekilde bileceksiniz sorunuzun cevabı olduğunu

ben tüm çalışmalarımda , çalıştığım kişilere kendi sorularının cevabını bu şekilde bulduruyorum.

elbette sonra bende bilişimi, kendi genişliğimi ekleyerek onları genişletirim ,yeni bilinç bakış açısına genişletirim onları.

Cevapları hep kendileri bulur .

Bir seferinde dna hakkında hiçbirşey bilmeyen biri mükemmel şekilde bu bilgiyi akıtmıştı,çünkü bu biliş kaynaktan gelmektedir.

Eğer konu sizinle ilgiliysede elbette özünüzden ,yeni bilinçteki sizden-yüksek bilinçteki sizden gelmektedir.

Ve size diyebilirimki kendinize verebileceğiniz en büyük armağan zihni sadece gerekli olduğu yerlerde kullanmak ama yaşamla ,kendinizle ilgili herşeyi sezgiyle bilmektir.

Örneğin bu yazıyı yazarken zihnimi gerektiği gibi kullanıyorum ,tıpkı labtobum gibi o da bana bu yazıyı yazarken hizmet eden bir araçtır sadece, nasıl yazayım diye ona sormadım hiç , sadece yazmayı seçtim ve yazmaya başladım ,kelimelerde aktılar ,zihinde tuşlara otomatik olarak basan parmaklarımla aynı işlevi görüyor bu yazıda.

Sezgiyle yaşayın.
Kaynak:Şifa çemberi 

3 yorum:

  1. örnek 1-2 soru daha rica etsem..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Kristal çocuk kampanyasıyla çok içiçe geçtiğim için cevabım gecikti. Önce bundan dolayı özür...

    Sorunun cevabına gelince; Bu siteden çeviridir. Maalesef makale sadece bu kadardı. Ben yazıyı arşivimden çıkardım. O yüzden orijinal ve tam metne ulaşmam mümkün değil ama sitenin adresini araştırıp yazıcam. Genelde tüm çeviriler ordan yapılıyor. Ve müthiş bir site olduğunu düşünüyorum.

    Sevgimle kal...:)))

    YanıtlaSil
  3. http://www.heavenletters.org orijinal sitelerden biri...daha var...bu yazı nerden ne yazık ki kaydetmemişim...ama belki başka şeyler gözüne çarpar...sevgilerimle

    YanıtlaSil