11 Ekim 2010

sivrisinek benimle nasıl konuştu...

İstanbulda birkaç gündür hava çok kötü ve yağmurluydu .Üstelik buz gibiydi. Evi havalandırmak mümkün olmadı. Neyse bugün daha yumuşak bir hava var. Hemen pencereleri açtım. Ev havalansın, içerisi oksijen dolsun diye. Havalandırma işlemi bitince pencereyi  kapattım. Fakat odada vız da vız da vız bir gürültüdür gidiyor. Önce ses nereden geliyor anlamıyorum sesin kaynağını arıyorum. Sonra pencereye çarpıp duran kara sineği görüyorum. Bayağı büyük bir sinek. Onu kendi haline bırakıyorum ama o beni kendi halime bırakmıyor. Vız da vız vız da vız. Kafamı şişiriyor. Yanına gidiyorum faydasız. Dönüp dolanıyor perde ve pencere arasında.

İçeri kovalamaya çalışıyorum. Faydasız. Vız da vız vız da vız. Tamam yeter diye söyleniyorum içimden. Açıyorum camı. Uçup gidiyor

Sinek vız vızlarken bana aç camı aç camı aç camı diyormuş ...

Ben anca anlamışım:))))

O yoluna ben yoluma gidiyoruz. İkimiz de rahat ediyoruz.

Sağlıcakla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder