11 Ekim 2010

Soğuk Havaların Kendini Göstermesiyle, Kışlık Giysilerin Ceplerinde Unutulmuş Paralar Piyasalara Hareketlilik Getirdi ...

Bu başlığa bir hikayeyle eşlik etmeliydim. Buyrun...

Geçen gün yazlık-kışlık dolap yaptım. O ne zahmetli iş öyle.Yazlıklar toplanıyor. Gözden geçiriliyor.Tekrar katlanıyor. Etraftakilere verilecekler ayrılıyor. Dolap bir güzel temizleniyor. Arkasından bütün yaz sesiz sakin vaktinin gelmesini bekleyen kışlıklar da aynı işlemden geçiriliyor. Verileceklere karar veriliyor. Yıkanacaklar, kuru temizlemeye götürülecekler, ütülenecekler bir tarafa ayrılıyor.Eksik varsa kafa da bir alışveriş planı yapılıyor.

Usul usul de ceplere bakılıyor. Fakat boş. Bu da boş. Bu da boş. Hepsini boşaltmışım..Bi dahaki sefere bana ders olsun diyerek.  Hayal kırıklığı içindeyim. Mecbur, dolaşıma kumbaradan değil, mevcuttan katkıda bulunucaz.

Ama yazlıkların cebine biraz para koyuyorum. Yazın sevinmek için. Geleceğe mutluluk ekiyorum.

Sağlıcakla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder