31 Aralık 2011

hamdım,piştim,yandım diyor. ötekiler,yemek tarifi sanıyorlar.

Hazreti Mevlana diyor ki; yeter taş oldugun, birazda toprak gibi ol diyor ötekiler,tusinami çamuru oluyorlar

 ne olursan ol,yine gel diyor, ötekiler,sunni,alevi,kürt diye ayırıyor.

ya göründügün gibi ol ya oldugun gibi görün diyor. ötekiler,yüzlerine maske takıp,hiç olmadıkları gibi görünüyor.

düne dair ne varsa söylendi ,bu gün yeni şeyler söylemek lazım diyor, ötekiler,papagan gibi aynı şeyleri söylemekten bıkmıyor.

 ne kadar iyi bilirseniz bilin,karşınızdakinin anlayabilecegi kadar anlatabilirsiniz diyor ötekiler,nasıl işlerine gelirse öyle anlıyorlar.

hamdım,piştim,yandım diyor. ötekiler,yemek tarifi sanıyorlar.

soruda bilgeden dogar,cevapta diyor ötekiler,kendileri sorup kendileri cevaplıyor.

ayıpsız dost arayan dostsuz kalır diyor ötekiler,çıkar için dost arıyor,ayıplı,ayıpsız aramıyor.

ne elbiseler gördüm içinde insan yok ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok diyor herkes,urbasına göre ikram görüyor.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder