31 Aralık 2011

YENİ YIL DUASI…………. “ BENİ KORU TANRIM...”Kendimde; bütün sadeliğimde, sıradanlığımda, yalınlığımda, saf sevgide, net görüşte, tek bilişte, her şeye mesafesiz yakınlıkta, yıkılmaz bir Ruh duruşunda, dengede kalmam için bana Güç ver.

Bildiğini söyleyip de bilmeyenlerden...

Oldum deyip de oldurmaya uğraşanlardan

Aydınlandım deyip de ışımayanlardan

Öğrettiğini sanıp da öğrenmeyi unutanlardan

Çareyim deyip de, derde düşürenlerden

Beni arındırıp da kirletenlerden

Aydınlığa götürüp de, karanlıklarda bırakanlardan

Cahilliği yerecek kadar cahil olanlardan

Vardım deyip de, yolumu başa çevirenlerden

Sevgiyi sözcüklerde bırakanlardan

Sana el pençe kul olup da, ruhuma hükümdar olmak isteyenlerden

Sevgi için deyip de sevgi dışında kalanlardan

Aşk için deyip de, aşkı yargılayanlardan

Hepimiz yoldayız deyip de, kendini yol yapanlardan

Hepimiz Biriz deyip de, kendini bir, beni iki yapanlardan

Hakikati bildim deyip de, beni bilmeyenlerden

Gerçeği gördüm deyip de, toprakta, bitkide ve insanda, seni göremeyenlerden

 Çok şey söyleyip de, hiçbir şey söylemeyenlerden

Havada uçup da, dünya gezegeninde yürüyemeyenlerden

Âlemlerde meleklerle kucaklaşıp da, dünyada insan kardeşleriyle kucaklaşamayanlardan

 Ben senim deyip de, ben de kendini göremeyenlerden

Her boyutta dolanıp da, insan boyutuna giremeyenlerden

 Olmakta olanı kabul edip de, beni olduğum gibi kabul etmeyenlerden

Sana hizmet edip de, insan kardeşlerine hizmet etmeyenlerden

 Koşulsuzum deyip koşulsuzluğu koşul yapanlardan

 Zararsızım deyip de, en büyük zararı verenlerden

İhtiyaçsızım deyip de, ben den düşlerimi bile çalanlardan

 İnsanlık için deyip de, her şeyi kendisi için isteyenlerden

 Kendim deyip de, kendi nefsini kral yapanlardan, sen beni koru.


Kendimde; bütün sadeliğimde, sıradanlığımda, yalınlığımda, saf sevgide, net görüşte, tek bilişte, her şeye mesafesiz yakınlıkta, yıkılmaz bir Ruh duruşunda, dengede kalmam için bana Güç ver.

2 yorum: