31 Aralık 2011

Madde'den maneviyata giden yolu aç!

evren resimleriSevgili Evren,

Bana kendimi tırtıldan kelebeğe,

Beşer'den Kamil'e,

Madde'den maneviyata giden yolu aç!

Işık olmama,

kendimi aydınlatırken Evrendaşlarımı da aydınlatmama izin ver!

Bana ışık tutan dostlarımı,

kadim bilgeleri anlamama izin ver!

Dönüşürken ışık saçmayı seçiyorum!

Dönüşürken yol açmayı seçiyorum!

Dönüşürken yaraya merhem, düşmanlığa barış olmayı seçiyorum!

Ben ihtiyacı tamamlayan, gerekli olanı birbirine harmanlayan olmayı seçiyorum!

Yüce Yaradan, senin bana uygun gördüğünü sevgiyle kabul etmeyi seçiyorum!

Sana doğru yol alırken, yolun hem geride kalan, hem de önümde olan bölümü ile bir olmayı seçiyorum!

Yaşadıklarıma ve yaşayacaklarıma ÇOK ŞÜKÜR! diyorum.

Sınırlı sorumlu dünyanın farkında olmayı kabul ediyorum!

Ve ÖYLE OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder