17 Aralık 2011

Ne olmak için doğdunsa onu ol...

Hey dostum, sana söylüyorum; gülümse!

Tatlı bir kahkaha ile kalk yatağından

Aynada gördüğün yüze, bir öpücük at

Aç perdelerini sonuna kadar

Çek içine uyanan günü

Çıplak ayak ile dolaş bir kere

Belki de bilmediğin bir evdesin

Belki de "evim" dediğin yerde, sadece "misafirsin" !

 Dokun sana ait olan her ne varsa

Bırakma hiçi bir düşü yarınlara

Yıkarken yüzünü, suya iyi bak

Unutma, okyanuslar gizlidir o bir tek damlada ,

 Yaşamın içindeysen içinde ol !

 Yaşıyorsan eğer, adam gibi yaşa,

Kitaplarda yazan gibi değil Veya "o dedi", "bu demiş" gibi değil

El için değil, âlem için değil Kendin için, doya doya…

 Hey dostum, sana söylüyorum gülümse!

Bak Güneş ve Ay, hiç beklemedi seni,

Her gün ne olacaksa oluyor,

Ve her gün, ya senle ya da sensiz doğuyor

O zaman, doldur ciğerini ve haykır "Ben diriyim" diye

Yaşam benim ve bana ait, özgürüm diye

Bırak "mışlar" ve "mişler",

Korkular ve endişeler kaybolsun

Sen yeter ki, yeşert düşlerini…

İsterse saksıda bir tek ot olsun, Senin olsun !

Ama, istediğin olsun…

Pişmanlıklara değil, umutlara aç Seni dimdik tutan kalbini !

 Kullanılmadık hiçbir eşyanı bırakma

Söylenmemiş bir sözde

Seninle yürüyenler olacaktır, önüne dikilenler olduğu kadar

Onlara sıkı sarıl

Çünkü hiçbir el boşlukta, asılıp kalmamalıdır!

 Bir hayatı kucaklamak ne güzel

Ne güzel,bir hayale sahip olmak

Hey dostum,sana söylüyorum

 Kafesinin içinde çırpınan, serçe değil

Küllerinden dirilen "Zümrüt-ü Anka" ol

Yaşamın kıyısında dolanma,

Taa içinde ol Hadi dostum, gülümse !

NE OLMAK İÇİN DOĞDUNSA ONU OL !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder