17 Ocak 2012

Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum.İltifatları ve ahlaksızlıkları bağışlıyorum

Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İltifatları ve ahlaksızlıkları bağışlıyorum .....

.Nefreti ve zulmü bağışlıyorum. Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.

Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.... Umursamazlığı ve kötü niyeti bağışlıyorum.

 Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum. Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkarlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.

Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.  Kendimide affediyorum.Geçmişteki facialar artık yüreğimde ağırlık yapmasın.

Istırabın ve kinin yerine anlayış ve ahengi koyuyorum.Acının yerine unutmayı koyuyorum.İntikamın yerine zaferi koyuyorum.

Paulo Coelh

1 yorum: