17 Ocak 2012

Eğer engellerde çabuk yelkenleri indiriyor ve serüvenden vazgeçenlerdenseniz lütfen şu hikayeye bir kulak verin;

Lunaparktaki dönme dolap misali; iniş çıkışlarıyla, acısı tatlısı, mutluluğu hüzünüyle, dualite üzerine kurulu hayat, şaşırtıcı bir denge ve zıtlıkların bütünlüğü içinde yol alırken, her bir varlık da kendi serüveninde kimi hiç heyecanını kaybetmeden, kimi ise engellerde takılıp da bir türlü kendine gelemeden bu yolculuğa eşlik ediyor... Peki, siz hangisisiniz?


Eğer engellerde çabuk yelkenleri indiriyor ve serüvenden vazgeçenlerdenseniz lütfen şu hikayeye bir kulak verin; "Bir gün işten eve dönerken mahallede¬ki çocukların evimin yakınındaki parkta futbol oynadıklarını gördüm ve maçı seyretmeye başladım. Kalenin arkasındaki sıralardan birine oturdum ve yanımda oturan çocuğa skoru sordum. Çocuk "4-0 mağlubuz" diye cevapladı bana gülümseyerek. "Gerçekten mi? Pek de moralin bozulmuş gibi görünmüyorsun ama" Çocuk gayet rahat cevap verdi: "Niye bozulsun ki moralim?" dedi şaşırmış bir ifadeyle, "Maç daha başlayalı beş dakika oldu!"


J.Canfield

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder