12 Ocak 2012

İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım ,Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla

Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya,

 İkincisinde, daha çok hata yapardım

Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım

 Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,

Çok az şeyi Ciddiyetle yapardım ...

Temizlik sorun bile olmazdı asla

Daha çok riske girerdim

Seyahat ederdim daha fazla

 Daha çok güneş doğuşu izler,

Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim

Görmediğim bir çok yere giderdim

Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye

Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine

Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım ben

 Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu anlarım olurdu

 Farkında mısınız bilmem

Yaşam budur zaten

Anlar, sadece anlar

Siz de anı yaşayın

Hiçbir yere yanında termometre, su, şemsiye ve paraşüt almadan,

 Gitmeyen insanlardandım ben

Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey taşımazdım

Eğer yeniden başlayabilseydim,

İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım

Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla

Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadına varır,

Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer

Ama işte 85′indeyim ve biliyorum

 ÖLÜYORUM

 Arjantin-1985 Jorge Luis Borges

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder