18 Ocak 2013

3 kuşaktan, 3 başka hayattan 3 insan tanıdım bugün...



bugün sokağa çıktım ve 3 kişiyle tanıştım


ilki, kerem 3.5 yaşında. tüm arabaları önlerindeki metal amblemlerden tanıyor, ama yanından geçtiği ağaçların birinin bile ne ağacını olduğunu bilmiyor...bugün benimle yaptığı kısa yürüyüşte çam ağacını öğrendi, yarın da parkta meşe ağacıyla tanışacak :)


diğeri mustafa, 32 yaşında, ağrı'lı inşaat işçisi, 10 kardeşi var. karşımdaki okulun inşaatında çalış...ıyormuş. yaşadığım binanın altındaki bakkal teyzenin dükkanında üçümüz birlikte kahve içerken başlık parasının, kadın cinayetlerinin neden bitmediğini/bitmeyeceğini anlattı bize.


sonuncusu, 75 yaşındaki aynur teyze; mustafa dükkandan giderken gördüm onu. sokakta burnunu çeke çeke, sessiz sessiz ağlayarak yürüyordu. yanına gidip mustafa'dan boşalan sandalyeye onu davet ettim. rahmetli olan annesini özlemiş. bakkal teyzenin ikram ettiği kahve eşliğinde bize, annesine olan özlemini, yalnızlık korkusunu anlattı.


3 kuşaktan, 3 başka hayattan 3 insan tanıdım bugün...


Buket Topakoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder