1 Şubat 2012

Hayatıma bir mesaj bir hatırlatma veya bir tekamül deneyimi için uğrayan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum

Hayatıma bir mesaj bir hatırlatma veya bir tekamül deneyimi için uğrayan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum her neyse görevleri mükemmel yaptılar ve almam gerekenleri almamı sağlayarak yolculuğuma katkı sağladılar ...

sevgiyle bana eşlik eden tüm varlıkları selamlıyorum ve teşekkür ediyorum...

artık herkesin kendi deneyimini yaşaması için özgür bırakıyorum ve kendimi de tüm ruhsal, duygusal, zihinsel ve fiziksel engelleyici duygulardan bilinçaltı kalıplardan, korkulardan ve üzüntülerden ve bunun gibi tüm negatif duygulardan tamamen özgürleştiriyorum...

Kalbimde sonsuz sevgiye şefkate huzura neşeye ve şükre bol bol yer açtım ve her daim öyle olsun♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder