30 Kasım 2012

ZOR ANLARDA KENDİNİ GEVŞETME

Bazı zor zamanlarda,  farkında olmadan bütün vücudumuzu kasarız .Böyle anlarda,stresten kaslarda asit biriktirir. Düşüncelerimiz vücudumuza "içinden çıkılmaz bir durumdayım"sinyali verir.Böyle durumlarda yapacağımız telkin olumlamalarıyla kendimizi rahatlatabiliriz. Derin derin nefesler alıp,"şimdi kendimi rahatlatıp bütün zihnimi vucudumu gevşetiyorum"demelisiniz.

RAHATLAMA OLUMLAMALARI

"Kendimi özgür bıraklamak istiyorum

"Bırakıyorum,özgürleşiyorum."

"Gerginliği bırakıyorum"

"Korkuları bırakıyorum"

"Kızgınlığı bırakıyorum"

"Suçluluk duygusunu bırakıyorum"

"Hüznü bırakıyorum"

"Eski sınırlarımı bırakıyorum"

"Bırakıyorum ve dinginim,kendimle barışığım"

Hayatla barışığım"

"Güvendeyim" Bu sözleri iki üç kez tekrar edin.

Bırakmanın kolaylığını hissedin.Zor olduğu düşüncesinin geldiğini hissettiğiniz her an çalışmayı tekrar edin..

Serap Özger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder