4 Mart 2013

3 Mart Günlük Burç Yorumları ve Olumlamaları...

Kaynak: Hürriyet Aile

KOÇ

Gökyüzü güne son derece dinamik ve enerji dolu başlayacağınıza işaret ediyor. Birkaç gündür sergilediğiniz pozitif yaklaşımlarınız bugün de çevrenizi şaşırtmaya devam edecek. Kendinize olan güveninizin her geçen gün daha da güçlenmesiyle yerinde çıkışlar sergileyecek, insanların beğeni ve desteğini alarak rahatlıkla ilerleyebileceksiniz. Bu süreçte dikkat etmeniz paylaşımlarınız olmalı. Kiminle, nerede, ne konuştuğunuza ve gizliliğe önem verin.


Günün Olumlaması: Emekleyerek yürümeyi, yürüyerek koşmayı, emek vererek kazanmayı ve fedakarlığın önemini öğrendim. Elimdekine şükrederek ilerlemeyi, geçicilikle kalıcılık arasındaki tercihi ilkelerimle belirlemeyi, ben beni bende bulunca ruhumu karanlıktan aydınlığa götüren yolda yürümeyi öğrendim.


Günün Rengi: Parlak Kırmızı


Günün Kristali: Mercan


BOĞA

Bugün ruhsal ve fiziksel enerjiniz mükemmel bir uyumdadır. Çevrenize Güneş gibi doğacağınız huzurlu ve başarılı bir gününüzdesiniz. İş ve özel yaşamınızda sürpriz gelişmeler yaşayabilir, yeni başlangıçlar ve iş teklifleri ile karşılaşabilirsiniz. Evinizle ilgili dekorasyon değişikliği ve tadilatlar söz konusu olabilir. Her şeyi bütçenizi belirleyerek gönlünüze göre yapmaya çalışın. Eviniz sizin kutsal mabedinizdir, ne kadar sizi yansıtır ve zevkinize göre olursa, o denli huzurlu ve mutlu olursunuz. Oldukça şanlısınız, beraberliğinizin en huzurlu ve keyifli zamanlarının keyfini çıkarın.


Günün Olumlaması: Ben kendime, doğrularıma, yeteneklerime, sabrıma, ilahi olana inanmanın ve şükretmenin getirdiği şansa erişmenin huzurundayım. Yaşamımda her şey olması gerektiği hızda ve güzellikte gerçekleşmekte. Benim hayrıma olan her şey kendiliğinden kolaylıkla bana geliyor; sağlık, başarı, huzur, aşk, barış. Her birine "Hoş geldin" diyor sevgiyle kabul ediyorum.


Günün Rengi: Parlak Kırmızı


Günün Kristali: Yakut



Ruhsal çatışmalar yaşayabileceğiniz bir gündesiniz. İç sesiniz gün boyu sizi rahatsız edebilir. İçinizde adeta iki kişinin birbiriyle çatışmasını yaşarsınız, biri sakinken diğeri öfkeli. İradenizi kontrol altına almayı başardığınız takdirde enerjileri doğru kullanabilirsiniz. Bugün kendinize vakit ayırın ve ruhsal enerjinizi yükseltecek aktiviteler gerçekleştirin. Eşiniz ve çocuğunuzla birlikte olun, yüreğinizden geçen her şeyi ifade edin, aşkın ve huzurun keyfine varın. Özel yaşamınızda sevdiğiniz insanın desteği huzur bulmanıza ve daha sağlıklı düşünmenize yardımcı olacaktır.


Günün Olumlaması: Yüreğimdeki küçük çocuğun sesine kulak veriyor, onu özgür bırakıyorum. Yapmacık, bana ait olmayan, beni benden uzaklaştıran her şeyden uzaklaşıyor, içimdeki çocuğun coşkusuyla ruhumu yeniliyorum. Eskimiş, bana yabancılaşmış her şey yaşamımdan çıkıp gidiyor, yerlerine yepyeni şanslı güzellikler geliyor.


Günün Rengi: Parlak Kırmızı


Günün Kristali: Kırmızı turmalin


YENGEÇ

Dost ve arkadaş kavramını birbirinden ayırt etmeniz gereken bir dönemdesiniz. İşinizle ilgili konularda sizin dışınızda gelişen olaylardan dolayı gecikmeler yaşanabilir. Ev ve aileniz için beklenmedik harcamalarla karşılaşabilirsiniz. Özel yaşamınızda ise eş ya da sevgilinizin ailesinden kaynaklanan problemler ilişkinizde tartışmalara yol açabilir, sabırlı davranın.


Günün Olumlaması: Karanlık girdaplardan ışığa yürümenin aydınlığı tüm ruhumu sarıyor. Yaşadığım her şeyi adil bir yaklaşımla değerlendiriyor, kendimi yeniliyor, sürekli öğrenerek gelişiyorum. Böylelikle bana sunulan ruhsal planla bütünleşiyor, doğru kararlar alıyor ve uyguluyorum.


Günün Rengi: Parlak Kırmızı


Günün Kristali: Lapis Lazuli



ASLAN

Yaşadığınız her şeyi çok daha derin bir şekilde anlayarak değerlendirirsiniz. Serinkanlılığınızı koruyun, bu süreçte her şey var olan şartlarınızı yükseltmek için sizin hayrınıza gelişiyor. Yeter ki yaşadıklarınızın bilinçli bir değerlendirmesini yaparak ilerlemeye devam edin. Özel yaşamınızda ailenizle ilgili konularda hassas yaklaşımlarınız olumlu sonuçlar elde etmenizi sağlayacaktır. Beraberliği devam edenler, bugün birlikte olduğunuz insanın küçük bir komplimanı sizi oldukça mutlu edecektir.


Günün Olumlaması: Gökkuşağının muhteşem renginin sarmalında dolaşan ruhumun derinliklerinde saklı hazineyi fark ediyor ve ona sahip çıkıyorum. Yaşamımın en zengin, en şanslı dönemini tüm akıl yetilerimle bütünün hayrına kullanıyorum.


Günün Rengi: Turuncu


Günün Kristali: Carnelian


BAŞAK

Hızla ilerleme kaydedeceğiniz bir süreç sizleri bekliyor. Bu süreç içinde bazı insanların imalı sözleri ve kıskançlıkları ile karşılaşabilirsiniz. Hiçbirine aldırmayın ve yolunuza bakın. Siz bunu fazlasıyla hak ettiniz. Özel yaşamınızda devam eden bir beraberlik içindeyseniz sorunları aşabilecek güce sahipsiniz. Karşınızdaki insana duygularınızı açıkça ifade edebilmesi için bir şans da siz verebilirsiniz. Beraberliği olmayan Başak'lar ise gizli bir hayranınızın farkına vararak tatlı bir heyecan yaşayabilirsiniz.


Günün Olumlaması: Her gelen günle kendimi daha çok seviyorum. Kendimde değer veriyor ve ruhumun bana gönderdiği mesajların anlamlarını çözüyor, kendimle barışıyorum. Yediveren gülleri gibi her gün bir yeteneğim ve özelliğim gün yüzüne çıkıyor. Hayat yolunda başarılarıma bir yenisini ekleyerek yenileniyorum.


Günün Rengi: Parlak Kırmızı


Günün Kristali: Peridot



TERAZİ

Birlikte olduğunuz eş ya da sevgilinizle sağlıklı bir iletişim kurmakta zorlanacağınız bir gündesiniz. Sorunların farkına varmalı, sizi böyle bir sebepten tartışmaya iten gerçek nedenlerin ne olduğunu anlamaya çalışmalısınız. En iyisi dışarı çıkıp bir süre sakinleşmek ve gergin olan sinirlerin yatışmasını beklemek olacaktır. Yorgun ruhunuzu dinlendirmeniz size oldukça iyi gelecektir; meditasyon yapın, müzik dinleyin ve enerjinizi yükseltin. İlişkisi olmayan Terazi burçları, arkadaş ve yakınlarınızın hiçbir davetini geri çevirmemelisiniz.


Günün Olumlaması: Gevşiyor ve rahatlıyorum, güvendeyim. Yaşadıklarımın sorumluluklarını alıyor, rahatsızlıklarını bırakıyorum. Kötü günler geldi geçti, artık güçlüyüm, kendi hayatımı en iyi şekilde yönetecek güce sahibim.


Günün Rengi: Turuncu


Günün Kristali: Mercan


AKREP

Gökyüzü bugün, geçmişte yaşadığınız olayların yeniden gündeme gelmesiyle yoğun bir duygusallık içinde olacağınıza işaret etmekte. Nedenleri ve keşkeleri bir tarafa bırakıp, "Bugün ne yapabilirim?" diye düşünerek hareket etmeniz ilişkilerinizi kuvvetlendireceği gibi geçmişin izlerini silmenize de yardımcı olacaktır. İş hayatınızda ise gereksiz inatlaşmalar içinde bulunmaktan ve önemli kararlar almaktan kaçının. Aksi takdirde başkalarının sizi yönlendirmesiyle yanlış kararlar alabilir, sizi zorlayacak sorumluluklar altına farkına varmadan girmiş olabilirsiniz.


Günün Olumlaması: "Yolum yolundur, canım canındır, ruhum senindir" diyebilen aşığı çağırıyorum. Bana değer veren, beni güvenle seven aşkı istiyorum. Ey yüce aşk ,gel bul beni, ruhumu ruhuna, canıma canına yoldaş et yücelt beni!


Günün Rengi: Kırmızı


Günün Kristali: Jasper



YAY

Gökler, hayatınızla ilgili önemli kararlar almanız ve hedeflerinizi belirlemeniz için içsel sesinizi, cesaretinizi harekete geçirecek. Bilgilerinizi ve tecrübenizi insanlarla paylaşarak bir yıldız gibi yükselecek, insanların sevgi ve desteğini kazanacaksınız. Düşlerinizi gerçeğe dönüştürebileceğiniz özel zamanlardasınız. Bugünlerde çevreniz genişleyerek sizi yürekten destekleyen, hedefe yürümenizde yanınızda olan kişilerle başarının mutluluğunu paylaşacaksınız.


Günün Olumlaması: Ruhumu, bedenimi ve düşüncelerimi tüm karanlıklarından arındırıyorum. İlahi müziğin melodilerinde dans ediyor, ritmin titreşimleri ile bütünleşiyorum. Yüreğimdeki yaraları iyileştiriyor ,ilahi gücün kuvvetini hissediyor, düştüğüm yerden çok sağlıklı ve çok güçlü bir halde ayağa kalkıyor, hayata sıkı sıkı tutunarak ilerliyorum.


Günün Rengi: Koyu kırmızı


Günün Kristali: Aragonit


OĞLAK

Güzel enerjiniz yakınlarınızın hayranlığını bir kez daha kazanmanızı sağladığı gibi ilişkilerinizi de güçlendirecek. Bugün enerjinizi sezgilerinizle birleştirdiğinde çözümsüz kaldığınız konularda dahi olumlu ve sonuca yönelik fikirler edinecek, hafta başıyla birlikte de uygulamaya geçeceksiniz. Küçük çocuk sahibi Oğlak'lar için eğlenceli bir gün. Haftanın yoğunluğundan birbirinize ayıramadığınız zamanı şimdi doya doya geçirin. Beraberliği olmayan Oğlak'lar, bugün karşı cinsin yoğun ilgisiyle karşılaşabilirsiniz.


Günün Olumlaması: Bana zarar veren zaaflarımdan kararlılıkla uzaklaşmayı seçiyorum. Beni bana küstüren tüm insanlara hak ettikleri kadar değer, hak ettikleri kadar yaşamımda yer vermeyi seçiyorum. Aşkıma ve sevgime sahip çıkıyorum.


Günün Rengi: Kırmızı


Günün Kristali: İndikolit



KOVA

Bireysel olarak kendi yakınlarınızla yaşadığınız sorunları birlikte olduğunuz insana yansıtmamalısınız. Eğer bu kontrolü sağlayamazsanız karşınızdaki insanın da tepkisini alabilir ve derin bir kalp kırıklığı yaşamasına sebep olabilirsiniz. Başkaları yüzünden beraberliğinizi zedeleyecek davranışlardan sakının. Özel hayatınızı ilgilendiren konularda beklemediğiniz olumsuzluklara karşı dikkatli olmalı ve teklif edilen uzlaşmaların içinde olmak yerine mücadeleci bir tavırla hakkınız olanı almanın peşinden gitmelisiniz.


Günün Olumlaması: Hırsımın gözümü kör edip bana hatalar yaptırmasına izin vermiyorum. Ben kontrollü ve iradesi güçlü bir insanım. Duygularımı ve nefsimi sevgiyle, inançla besliyor; olumsuz düşüncelerimi olumlu ve iyi enerjimle tüm benliğimden uzaklaştırıyorum.


Günün Rengi: Bayrak Kırmızısı


Günün Kristali: Güneş taşı


BALIK

Sevdiklerinizle hoş vakit geçirebilirsiniz. Fakat hesapta olmayan, rahatsızlık duyduğunuz insanlarla karşılaşabilir, onların iğneleyici sözlerinden etkilenebilirsiniz. Son derece sakin davranarak gereken cevabı vermekte gecikmeyin. Kendi kendinize sinir harbi yapacağınıza bırakın onlar sinirlensin. Bugün size özel olsun, kendinizi şımartın ve sevdiğiniz şeylerle ilgilenin.


Günün Olumlaması: Ben sağlıklı, huzurlu, başarılı ve şanslı bir insanım. Yaşamın mucizelerle dolu olduğuna inanıyor ve bana bahşedilmiş tüm yeteneklerimi seviyor, geliştiriyor, başarılı bir şekilde değerlendirerek tüm insanların sevgi, saygı ve hayranlığını kazanıyorum. Bu sayede işimde bolca para kazanıyor, yaşamımı bolluk ve bereketle devam ettiriyorum.


Günün Rengi: Kırmızı


Günün Kristali: Rodonit


NOT: Günlük burç yorumlarınızı yükselen ve ay burcunuzla birlikte okuyunuz.

Astrolog: Şenay YENGER


Gökler rehberiniz, yolunuz ışık olsun

 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder